تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
معرفی محصول

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04e دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

 

گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری A شرکت سامسونگ با توجه به تنوع بالایی که دارند، پاسخ‌گوی تمام نیاز‌های با میزان بودجه‌ها متنوع هستند. در این بین شاهد رونمایی برخی از گوشی‌های هوشمند اقتصادی بودیم که قیمت بسیار مقرون به‌صرفه‌ای را با خود به‌همراه داشتند. سامسونگ Galaxy A04e هم یکی از همین گوشی‌های اقتصادی با‌کیفیت است. صفحه‌نمایش 6.5 اینچی این گوشی با رزولوشن 720×1600 پیکسل از نوع PLS توانایی نمایش 270 پیکسل در هر اینچ را دارد که در جایگاه یک گوشی اقتصادی، کیفیت مطلوبی را در شرایط نوری متوع ارائه می‌کند. در قسمت پشتی یک سنسور دوربین عریض با رزولوشن 13 مگاپیکسل در کنار سنسور 2 مگاپیکسل سنجش عمق، سنسور‌های دوربین دو‌گانه این گوشی را تشکیل می‌دهند که برای ثبت تصاویر در نور روز بسیار مناسب هستند. این گوشی به پردازنده بسیار خوب هلیو P35 شرکت مدیاتک مجهز شده که حتی در اجرای بازی‌های سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل هم عملکرد قابل قبولی دارد. انتخاب بسیار مناسب باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت هم سبب شده تا سامسونگ Galaxy A04e همانند اکثر گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری A، طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) بسیار خوبی را به ازای هر بار شارژ صد درصدی ارائه کند (طول عمر دو روز به ازای هر بار شارژ صد درصدی در شرایط مصرف عادی). در مجموع اگر به دنبال خرید گوشی اقتصادی هستید و قصد صرف هزینه بالایی برای گوشی ندارید و می‌خواهید گوشی هوشمندی را خریداری کنید که در استفاده روزمره عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، قطعا سامسونگ Galaxy A04e یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای شما در بین گوشی‌های اقتصادی است.

بررسی تخصصی

 

طراحی ساده و در عین حال کاربر‌پسند

تنوع گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری A سامسونگ سبب شده که هر کاربر با بودجه‌های مختلف، بتوانند گوشی مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند. اما بسیاری از کاربران به دنبال خرید گوشی‌های اقتصادی هستند و باز هم سامسونگ پیشنهاد‌های ویژه‌ای دارد. سامسونگ Galaxy A04e یکی از این گوشی‌های اقتصادی و بسیار دوست داشتنی موجود در بازار است. در همان نگاه اول با توجه به طراحی در نظر گرفته شده متوجه می‌شوید که با گوشی میان‌رده‌ای رو‌به‌رو هستید. طراحی بسیار ساده و بدون پیچیدگی، که حس و حال بسیار جذابی را به شما می‌دهد و باید قبول کنیم که بسیار هم کاربر پسند است.

در نمای رو‌به‌رویی از طراحی ناچ واتردراپ برای صفحه‌نمایش استفاده شده است که بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. چندان حاشیه‌های کمی را در قسمت جلویی این گوشی شاهد نیستیم و در نهایت ۸۱.۸ درصد از نمای رو‌به‌رویی را صفحه‌نمایش به خودش اختصاص داده است که اگر کمی حاشیه کمتری برای قسمت پایینی صفحه‌نمایش در نظر می‌گرفت، با صفحه‌نمایش یکدست‌تری رو‌به‌رو بودیم. در قسمت پشتی هم هیچ خبری از معماری خاصی برای قرار‌گیری سنسور‌های دوربین نیست و دو سنسور دوربین با چیدمان ستونی شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. باید بدانید که این گوشی از داشتن قابلیت امنیتی و بسیار پرکاربرد حسگر اثر انگشت محروم است که در بین گوشی‌های اقتصادی اتفاق کاملا طبیعی است. وزن بسیار مناسب ۱۸۸ گرمی Galaxy A04e هم در استفاده طولانی مدت خستگی برای دست به‌همراه ندارد و باید بگوییم حس و حال استفاده لذت بخشی را به شما منتقل می‌کند.

 

صفحه‌نمایش و دوربین با عملکرد رضایت‌بخش

طبعا سامسونگ Galaxy A04e را باید به عنوان یک گوشی اقتصادی مورد نقد قرار دهیم و نباید توقعات بسیار بالایی از آن داشته باشیم. صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل این گوشی از نوع IPS، توانایی نمایش ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ را دارد. با توجه به این مشخصات باید بدانید که کیفیت مطلوب و رنگ‌های پویایی را از این صفحه‌نمایش شاهد خواهید بود و در شرایط نوری متنوع هم وضوح تصویر خوبی دارد. اما برای مثال زیر تابش مستقیم نور خورشید، وضوح تصویر تحت تاثیر قرار می‌گیرد که اتفاق کاملا طبیعی برای یک چنین صفحه‌نمایشی است. اما در این شرایط هم آیکون‌های گوشی خوانایی مناسبی دارند.

در بخش سنسور‌های دوربین همانطور که در ابتدا اشاره کرده بودیم، سامسونگ Galaxy A04e به دو سنسور دوربین در قسمت پشتی مجهز شده است. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل از نوع عریض به‌همراه سنسور ۲ مگاپیکسل سنجش عمق، سنسور‌های دوربین دو‌گانه این گوشی را تشکیل می‌دهند. در مورد سنسور عریض ۱۳ مگاپیکسل این گوشی باید بگوییم که برای یک چنین گوشی اقتصادی، انتخاب بسیار خوبی است که در نور روز توقعات شما را بر‌آورده می‌کند. در نور شب هم می‌توانید تا حدی روی این سنسور حساب باز کنید اما نباید توقع خروجی تصاویر با روشنایی بسیار بالا و بدون نویز را داشته باشید. البته باید بگوییم که در مقایسه با گوشی‌های اقتصادی، سامسونگ Galaxy A04e به سنسور دوربین بسیار مناسبی مجهز شده است. سنسور ۵ مگاپیکسل دوربین سلفی هم در نور روز عملکرد به نسبت قابل قبولی دارد و برای تماس‌های تصویری هم عملکرد کاملا قابل قبولی دارد.

 

پردازنده و باتری که بیش از یک گوشی اقتصادی توقعتان را بر‌آورده می‌کند

در بخش مشخصات سخت‌افزاری اما سامسونگ Galaxy A04e بدون شک عملکردی درخشان‌تر از بسیاری از گوشی‌های هوشمند اقتصادی داشته است. پردازنده هلیو P35 شرکت مدیاتک که چهار هسته قدرتمند‌تر با توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتز در کنار چهار هسته اقتصادی با صرفه انرژی کمتر و توانایی ارائه فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز، هشت هسته آن را تشکیل می‌دهند، این گوشی هوشمند را همراهی می‌کند. حضور چنین پردازنده‌ای سبب شده تا سامسونگ Galaxy A04e نه‌تنها در جایگاه یک گوشی اقتصادی به خوبی از پس فعالیت‌های روزمره بر‌آید، بلکه عملکردی در حد و اندازه گوشی‌های هوشمند میان‌رده گران‌قیمت‌تر را ارائه می‌کند.

برای بازی‌های حتی سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل هم می‌توانید در صورتی که تنظیمات بازی را رو حالت low قرار دهید، روی این گوشی حساب باز کنید. سامسونگ مثل همیشه باتری بسیار خوبی با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت را برای این گوشی در نظر گرفته است. باتری که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) نزدیک به دو روز را در شرایط استفاده معمولی ارائه می‌کند. در مجموع باید بگوییم که سامسونگ Galaxy A04e به بهره بردن از صفحه‌نمایش مناسب، سنسور دوربین مناسب برای ثبت تصاویر در نور روز و پردازنده و باتری بسیار قابل قبول، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن در بین گوشی‌های اقتصادی موجود در بازار باشد.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • مشخصات برند
    برند
    سامسونگ
    گارانتی
    گارانتی 18 ماهه
    مدل
    Galaxy A۰۴e
    سایر مشخصات
    حافظه داخلی
    32 گیگابایت, 64 گیگابایت
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G
    مقدار RAM
    سه گیگابایت
    حس‌گرها
    شتاب‌سنج (Accelerometer)

    مجاورت (Proximity)

    روشنایی (Light)
    اقلام همراه
    دفترچه‌ راهنما

    شارژر
    مشخصات ظاهری
    تعداد سیم کارت
    دو عدد
    فناوری صفحه‌نمایش
    PLS
    اندازه صفخه نمایش
    ۶.۵ اینچ
    رزولوشن
    ۷۲۰×۱۶۰۰
    تراکم پیکسلی
    ۲۷۰ پیکسل بر اینچ
    نسبت صفحه‌نمایش به بدنه
    ۸۱.۸
    دوربین‌های پشت گوشی
    ۲ ماژول دوربین
    رزولوشن عکس
    ۱۳ مگاپیکسل
    فلش
    قابلیت‌های دوربین
    دارای ۲ حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۱۳+۲ مگاپیکسل - حسگر اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک - حسگر دوم از نوع سنجش عمق (depth) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/۲.۴


    فیلمبرداری


    رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
    دوربین سلفی
    یک دوربین در قسمت جلویی | حسگر با رزولوشن ۵ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) و دریچه دیافراگم f/۲.۲
    رنگ بندی
    آبی روشن, مسی, مشکی
    ابعاد
    ۹.۱×۷۵.۹×۱۶۴.۲
    وزن
    ۱۸۸ گرم
    ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک
    مشخصات فنی
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    تراشه
    Mediatek Helio P۳۵ Chipset
    پردازنده‌ی مرکزی
    ۴x Cortex-A۵۳ + ۴x Cortex-A۵۳
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    ۱.۸ - ۲.۳ گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    PowerVR GE۸۳۲۰ GPU
    سیستم عامل
    Android ۱۲
    کارت های حافظه قابل پشتیبانی
    microSD
    مقاوم در برابر آب
    مشخصات باتری
    توان و قدرت باتری
    باتری لیتیوم‌-پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه