تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.

کابل تبدیل AUX به لایتنینگ ارلدام مدل ET-AUX39

مدلهای دیگر کالا:


 

نوع کابل : 

۳.۵ میلی‌متر AUX  به لایتنینگ

طول کابل : ۱۰۰ سانتی متر

معرفی محصول

این روزها استفاده از پورت لایتنینگ در گوشی و تبلت ها توسط کمپانی اپل افزایش پیدا کرده است این پورت بر خلاف پورت میکرو یو اس بی، بالا و پایینش فرقی ندارد و می توانید بدون دردسر کابل را به آن متصل نمایید. استفاده از این پورت باعث شده تا شرکت اپل پورت صدا 3.5mm را از روی دستگاه ها حذف نمایند که در این صورت شما برای شنیدن موسیقی توسط هدفون و یا اتصال گوشی به ضبط ماشین و اسپیکر نیاز به کابل مبدلی خواهید داشت.


این مبدل صدا کمک می کند تا گوشی آیفون یا آیپد خود را به راحتی به دستگاه پخش موسیقی مانند، ضبط ماشین، اسپیکر، هدفون و غیره متصل کرده و آهنگی با صدایی شفاف و با کمترین میزان نویز را بشنوید. این کابل ارلدام از طریق جک 3.5 میلی متری متصل و طولی به اندازه 100 سانتی متر دارد.
این کابل صدا دارای ساختار با کیفیت است که باعث می شود عمر طولانی داشته باشد. محل اتصال کانکتور به بدنه ی کابل با قطعه ای پلاستکی محکم شده است و روکش کانکتورها نیز آلومینیومی است و با دو لایه داخلی مقاوم سازی شده اند. شما با اتصال این کابل به هدفون و یا خروجی AUX ضبط خودرو در هر جایی که هستید می توانید به موسیقی گوشی دهید. این کابل با آیفون و آیپد سازگار است. برای استفاده از آن تنها کافیست آن را متصل کرده و موسیقی را پخش کنید.آلومینیوم به کار رفته در ساخت کانکتورهای آن از کیفیت بالایی برخوردار بود و ضد اکسید و خوردگی است. کابل آن نیز از مواد TPE است که داخل آن هسته مسی بدون اکسیژن به کار رفته است تا صدا را با کمترین نویز و افت کیفیت منتقل می کند.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • مشخصات برند
    برند
    ارلدام
    گارانتی
    اصالت و سلامت فیزیکی گیشا
    مدل
    AUX39
    مشخصات ظاهری
    ابعاد
    طول کابل ۱۰۰ سانتی متر
    رنگ بندی
    مشکی
    مناسب برای
    کاربری عمومی
    طول کابل
    1 متری
    مشخصات فنی
    مبدل خروجی
    لایتنینگ
    رابط
    جک 3.5 میلی متری
    سایر امکانات
    در ساخت کانکتورهای آن از کیفیت بالایی برخوردار بود و ضد اکسید و خوردگی است. کابل آن نیز از مواد TPE است که داخل آن هسته مسی بدون اکسیژن به کار رفته است تا صدا را با کمترین نویز و افت کیفیت منتقل می کند.
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...