تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
معرفی محصول

نقد و بررسی اجمالی Mili Magic Plus Wireless Charger

با این مدل از شارژرهای بی‌سیم «میلی»، باتری انواع گوشی‌های موبایل و دیگر دستگاه‌های مجهز به استاندارد شارژ بی‌سیم Qi را فارغ از قید و بند کابل‌ها، به صورت بی‌سیم شارژ کنید. این شارژر بی‌سیم شبیه به یک مربع با گوشه‌های گرد طراحی شده و ضخامت کمی دارد. کنار آن یک نشانگر LED تعبیه شده که برای نمایش وضعیت شارژ مناسب است. همچنین سطح این شارژر به گونه‌ای طراحی شده تا از لیز خوردن یا لغزش دستگاه در هنگام شارژ شدن، جلوگیری کند. شما با کمک Magic Plus می‌توانید گوشی موبایل خود را به‌صورت بی‌سیم و بدون نیاز به استفاده از کابل شارژ کنید. البته باید توجه داشته باشید که انرژی مورد نیاز در این مدل از شارژرهای بی‌سیم میلی با استفاده از یک کابل microUSB تامین می‌شود. برای استفاده از آن در مرحله‌ی اول باید شارژر را با استفاده از کابل به شارژر دیواری متصل کنید تا نشانگر LED روی بدنه روشن شود. سپس می‌توانید گوشی موبایل یا دیگر دستگاه‌های سازگار با تکنولوژی شارژر بی‌سیم Qi را روی سطح شارژر قرار داده و منتظر بمانید تا باتری آن شارژ شود.

نقد و بررسی تخصصی

اگر گوشی هوشمند شما از فناوری شارژ QI برخوردار است می‌توانید با حذف محدودیت‌‌های سیم گوشی خود را به کمک این شارژر بی سیم شارژ کنید. شارژر بی‌سیم Magic Plus  ساخت شرکت میلی فرآیند شارژ گوشی را بسیار آسان ساخته است. را‌ه‌اندازی و نصب این محصول بسیار آسان بوده؛ تنها کافیست به کمک کابل microUSB، شارژر را به منبع تغذیه‌ی 5  ولتی وصل کنید و گوشی خود را روی پد شارژر قرار دهید. این شارژر ویژگی‌های جذابی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

معرفی محصول

 

شرکت میلی با تولید انواع مختلف شارژرهای با سیم و بی سیم و سایر لوازم جانبی الکترونیک توانسته خود را به خوبی در این حوزه معرفی کند. یکی از محصولات این شرکت، شارژر بی سیم Magic Plus است. این شارژر بی‌سیم بسیار سبک و جمع و جور طراحی شده تا کاربر به راحتی آن را جابه‌جا کند. این محصول تنها 1.6 سانتی‌متر ضخامت دارد. همچنین کاربری این شارژر بسیار آسان است. شارژر بی‌سیم میلی با دستگاه‌های هوشمندی که مطابق با استاندارد Qi هستند سازگاری است. Qi اولین سازمان جهانی استاندارد شارژ بی‌سیم است که به منظور بهبود و بهینه‌سازی شارژرهای بی‌سیم تاسیس شده است. Qi به‌زودی طیف وسیع‌تری از دستگاه‌های هوشمند را پوشش می‌دهد و در آینده‌ای نزدیک  اکثر آن‌ها می‌توانند از شارژرهای بی‌سیم استفاده کنند.

 

 

این شارژر بی سیم از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می‌برد. شرکت میلی نهایت ظرافت و زیبایی را در طراحی این محصول لحاظ کرده است.

 

شدت جریان ورودی در این محصول در ولتاژ 5 ولت 2 آمپر است.

مشخصات فنی

 

اگر شما از گوشی‌های سامسونگ Note5، Note8، S8، S7، S7 edge، S8 Plus، ال جی G5 و G6  یا گوشی‌های iPhone 8، iPhone X استفاده می‌کنید می‌توانید با حذف محدودیت‌های سیم گوشی موبایل خود را شارژ کنید. 

 

 

تمامی گوشی‌هایی که از از استاندارد QI بهره می‌برند می‌توانند به کمک این شارژر شارژ شوند. یکی از ویژگی‌های این شارژر این است که برای شارژ گوشی لازم نیست آن را از کاور جدا کنید. همچنین اگر گوشی شما فناوری شارژ بی سیم ندارد می‌توانید به کمک قاب‌های گیرنده‌ای که به گوشی وصل می‌شوند گوشی خود را شارژ کنید. 

 

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...