تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
معرفی محصول

نقد و بررسی اجمالی QCY T1 Pro Wireless Headphones

مدل «T1 Pro» از ایربادهای شرکت «کیو سی وای» (QCY) است که در کنار کیفیت از کارایی بالایی برخوردار است. این محصول به همراه سرگوشی‌های یدک، کابل microUSB و کیس شارژر عرضه می‌شود. این هدفون با استفاده از بلوتوث به گوشی موبایل یا تبلت شما متصل می‌شود و با بلندگوی داخلی صدایی باکیفیت در اختیارتان می‌گذارد. وزن کم این ایربادهایQCY سبب می‌شود در زمان استفاده هیچ‌گونه احساس ناخوشایندی به شما منتقل نشود. سرگوشی‌های این هدفون از پلاستیک بسیار نرم و ضد حساسیت ساخته‌شده و به‌سادگی داخل گوش جای می‌گیرند. ایرباد T1 Pro انرژی مصرفی خود را از طریق باتری داخلی تامین می‌کنند و قادر است حداکثر 2 الی 3 ساعت در هنگام پخش آهنگ هدفون را روشن نگه دارد. برای شارژ این محصول کافی است هدفون‌های توگوشی را داخل کیس شارژر همراه قرار دهید. این کیس، خود نیز به باتری 750 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده تا وقتی هدفون را داخل آن قرار می‌دهید به‌طور خودکار شارژ شود. هدفون T1 Pro به میکروفن مجهز شده است تا کاربران بتوانند به راحتی با مخاطبانشان به مکالمه بپردازند.

 

نقد و بررسی تخصصی

محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید از ایربادهای خوش‌ساخت شرکت QCY است. این هدفون T1 Pro نام دارد و بسیار شیک طراحی‌ شده تا در بین مدل‌های متنوعی که هم‌اکنون در بازار یافت می‌شوند، چشم هر مشتری را به‌ سوی خود جلب کنند. این هدفون بوسیله بلوتوث نسخه 4.2 به گوشی موبایل یا تبلت وصل می‌شود و کاربر می‌تواند با آن به مکالمه‌ی تلفنی بپردازد یا آهنگ گوش کند. گفتنی است در قسمت بالای LED هر دو ایرباد کلید لمسی MFB قرار دارد که کنترل آهنگ و مکالمات را امکان‌پذیر می‌سازد. در ادامه‌ی این معرفی با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

 

هدفون T1 Pro از ایربادهای ساخت شرکت QCY است. این محصول یک جفت ایرباد دارد و مانند هر هدفون دیگری روی آن حروف L و R نوشته‌ شده است؛ ایرباد L باید در گوش سمت چپ و R در گوش سمت راست قرار گیرد. این محصول کاملا بی‌سیم است و برای کاربرانی پیشنهاد می‌شود که از کابل دست و پا گیر هدفون‌ها خسته شده اند. مدل T1 Pro بدنه‌ای از جنس پلاستیک باکیفت دارد و در رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. انحنای ظریفی که در طراحی این دستگاه به کار گرفته‌ شده ظاهری مدرن به T1 Pro بخشیده است، البته در این بین نباید از تاثیر کلاس خاص دو رنگ سفید و مشکی چشم‌پوشی کرد. ظاهری زیبا در کنار کیفیت ساخت بالا باعث شده‌اند تا این محصول گزینه‌ای ایدئال برای افراد مشکل‌پسند باشد. سرگوشی‌های این هدفون از پلاستیک بسیار نرم ساخته شده‌اند که در راحتی کاربر نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

 

 

 

این هدفون‌ها هر کدام ابعاد 29 × 19.4 × 25 میلی‌متری دارند؛ این مدل با سرگوشی‌های نرم و راحت، به‌خوبی در گوش قرار می‌گیرند و در فعالیت‌های روزمره و حتی فعالیت‌های پر تحرک از گوش کاربر خارج نمی‌شوند. وزن هدفون یکی دیگر از عوامل موثر در راحتی کاربر محسوب می‌شود و قطعا همه ما تجربه‌ی استفاده از هدفون رده پایین را داشته‌ایم که وزن بالای آن حس ناخوشایندی را در استفاده‌ی طولانی مدت القا می‌کند؛ شرکت QCY با درک اهمیت این مسئله، مدل T1 Pro را در قالب محصولی زیبا ارائه کرده که تمام جوانب آن اعم از وزن رعایت شده است؛ کیس این هدفون با ابعاد کوچکی که دارد به راحتی در جیب لباس یا کیف حمل می‌شود. این کیس فقط وظیفه‌ی نگه‌داری از هدفون را بر عهده ندارد و یک شارژر نیز محسوب می‌شود.

 

ویژگی‌ها

 

 

شرکت QYC توجه خاصی به هدفون T1 Pro داشته است؛ چراکه این محصول نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر عملکرد نیز نقطه‌ی ضعفی را به خود نمی‌بیند و می‌توان گفت توازن خوبی بین این دو جنبه‌ی محصول دیده می‌شود. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، هیچ کابلی به این هدفون متصل نیست و به همین جهت شرکت QYC آن را به اتصال بلوتوث مجهز کرده است. کاربر می‌تواند از این اتصال بهره برده و گوشی موبایل، تبلت یا هر دستگاه پخش‌کننده‌ی دیگری را که از بلوتوث برخوردار است به T1 Pro وصل کند. بلوتوث این هدفون نسخه 4.2 است و برد 10 متری دارد؛ به این معنی که اگر گوشی موبایل با هدفون جفت (Pair) شده باشد، کاربر می‌تواند تا 10 متر از آن دور باشد؛ این ویژگی می‌تواند برای افرادی که در حال ورزش هستند یا از T1 Pro در محل کارشان استفاده می‌کنند بسیار کاربردی باشد چون نه تنها هیچ کابل دست و پا گیری ندارد بلکه آزادی عمل بیشتری را فراهم می‌کند. در هر یک از هدفون‌ها یک باتری لیتیوم-یونی انرژی مصرفی هدفون T1 Pro را تامین‌ می‌کنند.

 

 

این باتری‌ها ظرفیت 40 میلی‌آمپر ساعتی دارند. اگر باتری هدفون به طور کامل شارژ شده باشد، در حالت آماده‌به‌کار طول عمر 70 ساعته و هنگام مکالمه‌ی مداوم، طول عمر 2 الی 3 ساعته خواهد داشت. کیس محافظ این هدفون که به عنوان شارژر کاربرد دارد، به‌ نوعی یک پاوربانک برای T1 Pro محسوب می‌شود. شرکت QYC این کیس را به باتری 750 میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده است؛ بنابراین هنگامی که از هدفون استفاده نمی‌کنید و آن را در کیس قرار می‌دهید، باتری هدفون T1 Pro به صورت خودکار شروع به شارژ شدن می‌‌کند. برای جفت (Pair) کردن این دستگاه، کافی است که هدفون گوش راست که روی آن R نوشته‌ شده را از کیس خارج و قسمت بالای LED که با نام MFB شناخته می‌شود را به‌ آرامی فشار داده و تا 5 ثانیه نگه‌ دارید؛ سپس با گوشی موبایل یا تبلت به منوی بلوتوث رفته و QCY-T1 Pro_R را انتخاب کنید؛ بعد از جفت شدن این دو دستگاه، در هدفون گوش سمت چپ (L) نیز، قسمت بالای LED یا همان MFB را برای یک ثانیه نگه‌ دارید تا روشن شده و دو هدفون به هم متصل شوند؛ در این حالت LED به چراغ چشمک‌ زن قرمز تبدیل خواهد شد و سپس برای یک ثانیه رنگ آن به آبی تغییر خواهد کرد. در هنگام پخش موسیقی می‌توانید با لمس کردن MFB، آهنگ را متوقف یا پخش کنید. اگر می‌خواهید آهنگ بعدی را گوش کنید، ایرباد گوش راست (R) را دوبار پشت سر هم لمس کنید و برای برگشت به آهنگ قبلی، ایرباد گوش چپ (L) را دوبار پشت سر هم لمس کنید. برای خاموش کردن T1 Pro باید MFB هر دو هدفون را برای 3 ثانیه نگه‌دارید.

 

         

 

این مدل از میکروفن بهره می‌برد و کاربر می‌تواند به کمک آن با مخاطبانش مکالمه کند.

اگر در حال دریافت تماس هستید با یک‌بار لمس MFB می‌توانید به آن پاسخ دهید و با لمس دوباره MFB تماس قطع می‌شود. برای رد تماس نیز کافی است MFB را برای یک ثانیه لمس کرده و نگه‌دارید. شایان ذکر است هدفون T1 Pro از دستیار صوتی نظیر Siri پشتیبانی می‌کند؛ برای استفاده از این قابلیت بایستی MFB را برای یک ثانیه لمس کنید.

جمع‌بندی

 

اگر بنا به دلایلی همچون فعالیت‌های ورزشی یا کاری، هنگام استفاده از هدفون سیمی آزرده می‌شوید و از سویی آزادی عملتان کمتر می‌شود بهتر است ایربادی همچون T1 Pro را در بین لیست خریدتان جای دهید. این هدفون به اتصال بلوتوث نسخه‌ی 4.2 مجهز شده و کاملا بی‌سیم است. مدل T1 Pro را می‌توانید با گوشی موبایل یا تبلت Pair کرده و هنگام رسیدگی به امورات، به آهنگ گوش دهید. این محصول دارای میکروفن است و کاربر می‌تواند تماس‌های دریافتی را نیز پاسخ دهد. برد بلوتوث این مدل 10 متر است و به همین دلیل آزادی عمل بیشتری را فراهم می‌کند. از نظر کیفیت پخش صدا و میکروفن، هدفون T1 Pro یکی از بهترین‌ها در بین رقیبان هم‌رده اش محسوب می‌شود.

 

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • مشخصات برند
    برند
    کیو سی وای
    گارانتی
    اصالت و سلامت فیزیکی گیشا
    مدل
    T1PRO
    مشخصات ظاهری
    ابعاد
    هدفون برابر با 29 × 19.4 × 25 میلی متر - کیس برابر با 85 × 20 × 55 میلی‌متر
    رنگ بندی
    مشکی
    وزن
    هر هدفون برابر با 5 گرم - وزن کلی برابر 75 گرم
    ساختار بدنه

    هدفون: پلاستیک باکیفیت
    مناسب برای
    گیمینگ, مکالمه, ورزشی, کاربری عمومی
    سایر مشخصات
    اقلام همراه
    کابل شارژ

    دفترچه راهنما

    دو جفت سری M و S
    مشخصات فنی
    بلوتوث
    نسخه بلوتوث
    4.2
    نوع اتصال
    بی سیم
    نشانگر LED
    مقاوم در برابر رطوبت و عرق
    مبدل ورودی
    Micro USB
    مقاوم در برابر آب
    نوع گوشی
    دو گوشی
    رابط
    بلوتوث
    باتری
    مشخصات باتری
    توان و قدرت باتری
    40 میلی آمپر ساعت

    در حالت آماده به کار: در حدود 70 ساعت
    عمر باتری در حالت مکالمه
    3 ساعت
    عمر باتری محفظه شارژ
    750 میلی آمپر ساعت
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...