تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.

گوشی موبایل ریلمی مدل C35 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه کاور و محافظ صفحه نمایش گوشی

مدلهای دیگر کالا:
معرفی محصول

گوشی موبایل ریلمی مدل C35 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

 

ریلمی C35 یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده و مقرون به‌صرفه این شرکت است که به نسبت قیمت در نظر گرفته شده، از مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی بهره برده است. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.6 اینچ و رزولوشن 1080×2408 پیکسل از نوع IPS مجهز شده است. این صفحه‌نمایش توانایی نمایش 401 پیکسل در هر اینچ و حداکثر روشنایی 600 نیت را دارد. برای طراحی صفحه‌نمایش هم از ناچ واتردراپ استفاده شده است که بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپیکسل را در خود جای داده است. در قسمت پشتی هم طراحی جالب و متفاوتی برای قرار‌گیری سنسور‌های دوربین در نظر گرفته شده است. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل از نوع عریض (wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار سنسور 2 مگاپیکسل از نوع ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 0.3 مگاپیکسل از نوع سنجش عمق، سنسور‌های دوربین سه‌گانه ریلمی C35 را تشکیل می‌دهند. در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم این گوشی به پردازنده میان‌رده Unisoc Tiger T616 است که برای اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی، می‌تواند عملکرد مناسب و قابل قبولی را داشته باشد. حضور باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت هم سبب شده تا به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) بسیار خوب و کاملا قابل قبولی را دارد. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با توان 18 هم از دیگر قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی مقرون به‌صرفه است.

 

 

طراحی متفاوت

گوشی‌های هوشمند میان‌رده در بین کاربران طرفداران بسیاری دارند و ریلمی هم در این بخش محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. ریلمی C35 هم یکی از این گوشی‌های هوشمند است که به نسبت بسیاری از محصولات موجود در بازار، طراحی متفاوت‌تری دارد. در نمای رو‌به‌رویی طراحی متفاوتی را شاهد نیستیم که از ناچ واتردراپ استفاده شده است. بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. حاشیه‌های به نسبت مناسبی برای صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده و شاید بهتر بود در قسمت پایینی صفحه‌نمایش حاشیه کمتری در نظر می‌گرفت. در مجموع ۸۴ درصد از نمای رو‌به‌رویی را صفحه‌نمایش به خودش اختصاص داده است.

اما اصلی‌ترین تفاوت طراحی ریلمی C35 با دیگر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، طراحی قسمت پشتی و نحوه قرار‌گیری سنسور‌های دوربین است. در قسمت پشتی این گوشی شاهد قرار‌گیری سه سنسور دوربین هستیم و در این بخش خبری از قابلیت امنیتی و بسیار پرکاربرد حسگر اثر انگشت نیست و باید بدانید که این قابلیت روی دکمه پاور و در فریم کناری قرار گرفته است. حسگر فیزیکی اثر انگشت هم توانایی ارائه عملکرد سریعی در قفل‌گشایی صفحه‌نمایش دارد. وزن ۱۸۹ گرمی این گوشی هم، وزن مناسبی است که در استفاده‌های طولانی مدت خستگی برای دست به‌همراه ندارد و از طرفی به نسبت یک گوشی میان‌رده مقرون به‌صرفه، HANDS_ON قابل قبولی دارد.

 

صفحه‌نمایش و دوربین

ریلمی C35 به صفحه‌نمایشی با ابعاد ۶.۶ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۸ پیکسل از نوع IPS مجهز شده است. از جمله قابلیت‌های بارز این صفحه‌نمایش، می‌توانیم به نمایش ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت اشاره کنیم. با توجه به میزان رزولوشن، حداکثر روشنایی و میزان PPI، اگر مقایسه‌ای با دیگر گوشی‌های هوشمند میان‌رده در این بازه قیمتی داشته باشید، متوجه خواهید شد که ریلمی C35 به صفحه‌نمایش با‌کیفیت و کاملا قابل قبولی مجهز شده است. میزان روشنایی ۶۰۰ نیت (شمع در متر مربع) سبب شده تا در شرایط نوری متنوع شاهد وضوح تصویر مناسبی از این صفحه‌نمایش باشید. اما آیا زیر تابش مستقیم نور خورشید هم این صفحه‌نمایش عملکرد خوبی دارد؟ باز هم باید بگوییم که در این بازه قیمتی، صفحه‌نمایش ریلمی C35 وضوح تصویر قابل قبولی را زیر تابش مستقیم نور خورشید ارائه می‌کند.

پیش از اینکه به مشخصات سنسور‌های دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند بپردازیم، باید بگوییم که اگر در خرید گوشی‌های هوشمند، بهره بردن از سنسور دوربین فوق عریض یا همان ultrawide برایتان اهمیت بسیار بالایی دارد، ریلمی C35 نمی‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، زیرا از داشتن این سنسور محروم است. اما نمی‌توان از سنسور دوربین اصلی قدرتمند این گوشی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل به راحتی گذشت. چنین رزولوشنی سبب شده تا خروجی تصاویر با‌کیفیتی را از این سنسور دوربین شاهد باشید. کنتراست مناسب، جرئیات با دقت خوب و داینامیک رنج به نسبت گسترده، از جمله ویژگی‌های تصاویر خروجی ثبت شده توسط این سنسور دوربین اصلی است. گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 هم با جذب نور بالایی که دارد سبب شده تا روشنایی مناسبی در تصاویر خروجی ثبت شده شاهد باشید. البته برای عکاسی در شب و نور کم قابلیت نرم‌افزاری night mode هم کمک شایانی به حذف نویز‌های موجود در نور شب (نور‌های مصنوعی مثل نور چراغ) کرده است. همین قابلیت سبب شده تا تصاویر خروجی با نویز‌های به نسبت کمی را شاهد باشید. سنسور دوربین ۲ مگاپیکسل از نوع ماکرو هم برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک در نظر گرفته شده است. سنسور سنجش عمق با رزولوشن ۰.۳ مگاپیکسل هم این گوشی هوشمند میان‌رده را همراهی می‌کند. برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن ۸ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است که برای ثبت تصاویر در نور روز عملکرد قابل قبولی دارد اما در نور شب نباید توقع خروجی تصاویر با نویز کم و روشنایی چندان بالایی را داشته باشید. اما این سنسور دوربین سلفی با توجه به تست‌های انجام شده، توانایی ارائه عملکرد خوبی در برقراری تماس‌های تصویری دارد.

 

پردازنده معمولی و باتری مناسب

در بخش مشخصات سخت‌افزاری این گوشی به پردازنده Unisoc Tiger T616 مجهز شده است. دو هسته قدرتمند‌تر با توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری ۲.۰ گیگاهرتز در کنار شش هسته اقتصادی با صرفه انرژی کمتر و توانایی ارائه فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز، هشت هسته این پردازنده را تشکیل می‌دهند. با توجه به مشخصات هسته‌های در نظر گرفته شده برای این پردازنده، باید بگوییم که ریلمی C35، توانایی ارائه عملکرد مناسبی در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی دارد. اما آیا این گوشی در اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالایی مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل و آسفالت ۹ هم عملکرد خوبی دارد؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که اگر تنظیمات گرافیکی بازی را روی حالت LOW قرار دهید، عملکرد به نسبت روان و بدون لگ را از این گوشی هوشمند شاهد خواهید بود. باتری با میزان ظرفیت ۸۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت هم انتخاب خوبی برای این گوشی میان‌رده بوده است که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) نزدیک به دو روز را در شرایط استفاده معمولی دارد. در مجموع باید بگوییم که ریلمی C35 در جایگاه یک گوشی میان‌رده و با توجه به قیمت در نظر گرفته شده، می‌تواند یکی از انتخاب‌های مناسب برای شما باشد.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • مشخصات برند
    برند
    شیائومی
    گارانتی
    گارانتی 18 ماهه
    مدل
    C۳۵
    سایر مشخصات
    حافظه داخلی
    128 گیگابایت
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G
    مقدار RAM
    چهار گیگابایت
    حس‌گرها
    اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)

    ژیروسکوپ (Gyro)

    شتاب‌سنج (Accelerometer)

    قطب‌نما (Compass)

    مجاورت (Proximity)
    اقلام همراه
    تبدیل USB Type-C به USB

    دفترچه‌ راهنما

    شارژر
    مشخصات ظاهری
    تعداد سیم کارت
    دو عدد
    فناوری صفحه‌نمایش
    IPS
    اندازه صفخه نمایش
    ۶.۶ اینچ
    رزولوشن
    ۱۰۸۰×۲۴۰۸
    تراکم پیکسلی
    ۴۰۱ پیکسل بر اینچ
    نسبت صفحه‌نمایش به بدنه
    ۸۴
    دوربین‌های پشت گوشی
    ۳ ماژول دوربین
    رزولوشن عکس
    ۵۰ مگاپیکسل
    فلش
    قابلیت‌های دوربین

    دارای سه حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۵۰+۲+۰.۳ مگاپیکسل - حسگر اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۸، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۶۴ میکرومتر (۰.۶۴µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۲.۷۶ اینچ (Sensor Size ۱/۲.۷۶ Inch)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF - حسگر دوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۴ -حسگر سوم از نوع سنجش عمق (depth) با رزولوشن ۰.۳ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۸ قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR به‌صورت خودکار


    فیلمبرداری


    رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
    دوربین سلفی
    دارای حسگری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل از نوع عریض (Wide)، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۰، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۴.۰ اینچ (Sensor Size ۱/۴.۰ Inch) فیلمبرداری: رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۷۲۰p@۳۰FPS)
    ابعاد
    ۸.۱×۷۵.۶×۱۶۴.۴
    رنگ بندی
    مشکی, سبز
    وزن
    ۱۸۹ گرم
    ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک
    مشخصات فنی
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    تراشه
    Unisoc Tiger T۶۱۶ Chipset
    پردازنده‌ی مرکزی
    ۲x Cortex-A۷۵ + ۶x Cortex-A۵۵
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    ۱.۸ - ۲.۰ گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Mali-G۵۷ MP۱ GPU
    سیستم عامل
    Android ۱۱
    کارت های حافظه قابل پشتیبانی
    microSD
    سایر امکانات
    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

    مناسب عکاسی
    مشخصات باتری
    توان و قدرت باتری
    باتری لیتیوم‌-پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قابلیت شارژ سریع با توان ۱۸ وات
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه