تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.

هاب 4 پورت USB 2.0 آوی Awei CL122

مدلهای دیگر کالا:

برای آن دسته از افرادی که به دنیای تکنولوژی علاقه دارند، برند Awei نامی آشنا می باشد . AWEI جوایز زیادی در زمینه های مختلف از جمله طراحی، کیفیت و صداقت با مشتری را دریافت کرده  و نشان بالاترین سطح کیفیت (AAA) و انتخاب به عنوان قدرتمندترین برند صنعت پوشیدنی هوشمند در سال  2017 را بدست آورده است و با در نظر گرفتن برخورداری از استانداردهای روز دنیا مانند ISO9001 می توان به این نتیجه رسید که محصولات مارک awei از کیفیت مطلوبی برخوردارند که در بازار جهانی هم از آن ها استقبال شده است.

طراحی ظاهری پیاده شده در هاب چهار پورت Awei CL-122، طراحی رایج در بسیاری از هابها است. با توجه به اینکه پرتابل بودن و کم جا بودن هاب یکی از اصلی ترین معیارهای ظاهری هاب محسوب میشود، در این هاب نیز رعایت شده است.
این هاب از یک مکعب کوچک و یک کابل نسبتا بلند 75 سانتی متری  با سری USB که در انتهای آن وصل شده ، تشکیل شده است . بدنه این هاب به صورت یکپارچه از آلومینیوم ساخته شده و از لحاظ امنیتی، حفاظت در برابر افزایش دما و اتصال کوتاه را جزو اولین خط قرمزهای خود دارد.

هاب 4 پورت اوی مدل CL-122 برای تاسیسات الکترونیکی مانند هارد دیسک قابل حمل، چاپگر، صفحه کلید، ماوس، دیسک U ، فن USB، فلش دیسک USB، ، گیم پد ، تلفن همراه و ... به طور همزمان بدون وقفه قابل استفاده میباشد.
پورتهای این هاب  USB 2.0 میباشد و با هیچ یک از بسترهای نرم افزاری رایج همچون Windows ،Linux،MAC OS، IOS نیز سر ناسازگاری ندارد و با همه آنها هماهنگ میشود.

معرفی محصول
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • مشخصات برند
    گارانتی
    اصالت و سلامت فیزیکی گیشا
    مدل
    اوی مدل CL122
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه